יום שישי, 7 ביוני 2013

Gizli Hesap

Photo



Photo



"Kadın gözlerini koydu ortaya Bir mavi bir gökyüzü aldı çevrelerini Sevdiler sonsuz bir maviyle..."

"Kadın gözlerini koydu ortaya
Bir mavi bir gökyüzü aldı çevrelerini
Sevdiler sonsuz bir maviyle alıngan
Sevip yaşayanlar oldu sevdi yaşadılar."

- Cemal Süreya (Şiir)

dinleyenzi: Candan Erçetin - Söz Vermiştin



dinleyenzi:

Candan Erçetin - Söz Vermiştin

Photo



Photo



Radyo yayınınızı çok büyük bir merakla bekliyorum! Lebis :)

Yakında Lebis'ciğim.

Radyo yayını

Blog için bir radyo yayını tadında ses kayıtları yapmayı planlıyorum. Gündemdeki konulardan, tabularımızdan ve birçok konudan bahsedeyim diyorum. Müzik falan çalacağım arada, radyo gibi ama radyodan farklı, canlı olmayacak tabii. Yakında konuklarım da olabilir. :)

Fikirlerinizi, önerilerinizi, konu başlıklarını vesaire söylerseniz, daha iyi olur.

Yakında.

Homofobik misin? Hiç, bir erkekle bir şeyler yaşamak istedin mi? Kafandan geçti mi?

Hayır değilim. Öyle olsam blogda LGBT bölümü açar mıydım hiç? Kafamdan geçti ama yaşamak istemedim. :)

Sevgiler.

Photo



Photo



Aşk inadına, aşk devrimdirmağlup, galip ve nikbindirher sabah,...



Aşk inadına, aşk devrimdir
mağlup, galip ve nikbindir
her sabah, her gece
mücadeledir
Aşk bir molotof kokteyli
bazen elde kalem misali
daim doğrudan eylemdir
pasif direniştir
Aşk İstanbul'da bir sokak
Berlin'de bir squad
b1r, i2i, 3ç bazen binlerdir
Aşk örgütlenmektir
Aşk meydandır, aşk aleni
maskesiz yürümektir
kırılmış bir tüfektir
müşterektir
Aşk bir kadim punk tutumu
karakızıl bayrak oldu
mor, yeşil ve pembedir
rengarenktir
Aşk Ankara'da bir meydan
Atina'da yanan çam
alevler içindedir
Aşk diyalektiktir

http://www.youtube.com/watch?v=zlp0eZxWUic

Photo



Photo



Selam olsun programcı güzellere.



Selam olsun programcı güzellere.

Photo



A.C.A.B.



A.C.A.B.

Sevişmek, pasif direniştir.

son gif !! ayakta boşaldım resmen ! :)

Sırada otomatik olarak yayınlanan bi gif. :) Ben de beğenmiştim yüklerken. Ne güzel! :)

Gerçekten seni çok merak ediyorum yazdığın yazıları anılarını okurken seninle sevişme isteği uyanıyor içimde. keşke fotoğrafını falan paylaşsan eminim herkes benim gibi çok merak ediyordur sakın yazmayı bırakma! tekrar yazıcam. -sun-

Son zamanlarda pek yazamayacağım. :) Ama güzel döneceğim.

Sevgiler.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה